3 Nisan 2009 Cuma

ITIRAF

Ne zaman aciksam kendimi yemek sitelerine,blog'larina bakarken buluyorum ! :) Ne olacak benim bu istah problemim?Gerci bu aralar kimle konussam ayni promlemden yakiniyor,en azindan yalniz degilim:) Yazin gelmesiyle umarim istahim azalir, yoksa durum cok ciddi:D

Birde bu aralar cheesecake yapmaya takmis durumdayim.Gecenlerde ilk cheesecake'imi yaptim.Hazirlik asamasi baya bir surdu,gunlerce internette guzel bir tarif aradim.ilk kez yapacagim icin baya heyecanliydim ve cheesecake yapmayi cok istedigim halde elim bir turlu gitmedi.Ya guzel olmazsa,ya beceremezsem diye 3-4 gun oyalandim:)

Sonunda yaptim ve sonuc mu?? firinimin isisi normalin cok ustunde oldugu icin 1 saatte pisecek cheesecake 30 dakikada pisti,taban hamurunun yarisi yandi,cok guzel kabarmis biraz yanikdan bir sey olmaz derken cheesecake'im 1 dakika icinde sondu:)
Oda isisina gelince cheesecake'i buzdolabina koydum,ertesi gun isten geldigimde dolaptan cikardim.Yanik yerlerini temizledim ve korka korka tadina bakdim..Tadi yinede guzeldi,portakalli yapmistim ama O haldede fotograflayip tarifini vermek istemedim:(

O cheesecake duzgun yapilana kadar denemelere devam edilecek,istah problemi de sonra cozulecek! o kadar!!
Hirs yaptim:)))

Gecen gun firina da el attim.Vidalar sokuldu,ustu acildi,ayar yeriyle oynandi ama
haledememisim, biraz daha ayar gerekiyor:) Bu Romenlerin Firinlari da bir tuhaf uzerinde derecesi bile yazmiyor:( 1-2-3 diye gidiyor derecesi:((

Neyse..

Hiç yorum yok: